Klattra upp i ett trad!!!

Like the sand in the hourglass, so are the days of our lifes

Dagarna passerar fort och nu ar de inte langt tid kvar tills hemfard.
Men har manga planer innan dess anda. Jobba massa denna vecka, sista veckan. kan inte jobba min sista vecka i australien da vi far betalt varannan vecka och inte kan fa betalt for sista veckans arbete, men de ar ju inte hela varlden, de betyder att jag och Karoliina ska hitta pa massa bus!!!! hahah!! Som vanligt men iallfall!
Karoliina har tagit ledigt den veckan, inte bara for att vi behover 7 dagar for att fira hennes fodelsedag utan ocksa for att vi ska hitta pa nagot, och roadtrip. Men eftersom regnet (fortfarande efter tva veckor) oser ner fran himlen som om de aldrig finns nagot stop, sa ar vi lite resarverade med att boka in allt for mycket. Forhoppningsvis kan vi gora fraiser island vilet ar en o dar man kor runt i nagra dagar med en bil i terangen, ska tydligen vara hur vakert som halst och sen typ campar pa stranden och badar solar och har super kul!! Alla som gjort det sager att de varit en av de basta uppleverserna i australien sa vill forsoka gora de. Sen forsoker karoliina overtala mig att gora en skydive, vi far vell se om det blir sa eller ej ahah!!

Forra veckan var lite lang, Karoliina var sjuk sa hon lag nerbaddad i sangen. jag jobbade 48 timmar pa 4 dagar sa var ganska sliten, men nar helgen kom sa vi anda inte nej till fest! Var alskade Rachel fick lite daliga besked hemifran och var tvungen att aka tillbaka till England, med tillbaka foljde aven hennes pojkvan, och var van tommy. Sa tva vanner gick vi miste om  :( Trakigt att de akte hem emn vi forstog. De ar de tva galnaste manniskorna och sager aldrig ALDRIG nej till fest och erbjuder alltid efterfest, och forfest for den delen ahha. Sa klart kommer vi valdigt bra overens med sanna manniskor :Pn hahaha!!

Som ni kanske hort sa skulle tsunamin sla till har,
Hade en orolig mamma som ringde och sa

Mamma; GA INTE och LAGG dig!! Klattra upp i ett trad!!
Michelle: mamma vi bor pa andra vaningen de ar lugnt..
Mamma: hur hogt ar andra vaningen? Ar de hogt nog?? Tror inte det ar hogt nog!!
LOVA mamma att inte ga och lagga dig,
Michelle: Jaa, men jag ar troooottt
Mamma: LOVA! Vill inte att du rakar illa ut eller dor nu nar de ar sa nara innan du kommer hem!!
Jag i tankarna, hade de varit battre att raka ialla ut eller do om jag precis hade borjat resan hahahahaha :P skojja bara mamski!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0