veckan

Och så hade man varit hemma i nästan en vecka. Jaa tiden går fort. Sist var jag på Singapores flygplats och hade tråkigt. Dessutom berättade jag att jag vart randomly selected för securtygrejen ja men gissa, samma sak hände igen i securtyn i Singapore, vad är oddsen?? Har aldrig ens hört att någon blivit randomly utvald för sånn grej och de händer inte bara 1 utan 2 gånger under samma resa! Sen var planet försenat till London så jag höll på att missa planet till Stockholm, som tur var han jag precis, dock gjorde inte mig baggage de som döck upp senare på kvällen. En ny överraskning någon hade öppnat min väska och dessutom snott all elektronik alla sladdar och laddare osv, plus mina solglasögon och hänglås. Gaaaah!

I måndags var det Görans begravning. Jag har bara varit på en begravning tidigare då jag gick i sexan så jag är vell ingen expert men det var en otroligt fin begravning. Finns säkert massa att saäga om det men de behövs inte, och jag behöver inte ha gått på 100 begravningar för att veta att denna var den finaste!

Sen under veckan har jag för utom varit extremt jetlagad, kan fortf inte sova längre an 7 på mornarna, träffat mina underbara väner, har ju dock inte hunnit träffat alla än men många av mina änglar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0