Skvaller, skvaller, skvaller vare sig du andas de eller ej, You LOVE it!

Okej jag vet att jag läser skvallertidningarna som bibeln och att jag är aldeles FöR engagerad i kändisarnas liv, som tex. när Chris Brown hade misshandlat Rihanna stängde jag av radion varje gång de spelade någon av hans låtar, jag har än idag svårt att lyssna på honom (och han är raderad ur ipoden for good)men  jag förstår också att jag inte kan låta hella min dag bli förstörd för att Reese Witherspoon och Jake Gyllenhaal har brutit sin förlovning, men nu på senaste tiden kan vell ingen levande undgå att stätta sig in i kändisvärlden, eller man behöver inte ens sätta sig in, du blir väl insatt utan att ens anstränga dig. För nu sträcker sig skvallervärlden inte bara till skvallertidningarna, latte-skvaller och lite sidor på nätet, nu kan du läsa allt om Tigers otrohet eller Angelinas svält på nyhetssedlarna, i den "riktiga" tidningen som mormor kallar det, på radio pratas det om det, ja överallt i media börjar nu svallret smyga sig på. Och ni kan sitta och tro att de bara är för att Tiger är golfproffs eller för att Sandra Bullock vann en Oscar, för jag tror (jag vet) att i varje människa finns det en lite del som bara ÄLSKAR skvallret, sen kanske alla inte tycker att det är den ända anledningen till att fortsätta andas, men,
 I know you, you like IT!!!

HUR många drog en lättad suck när nu Sandra Bullock går ut i media med att hon ska skilja sig. Tack goode gud säger jag bara, fram till senast igår kväll trädde ännu en av Jesse James (Sandras man) älskarinnor fram. Hur många har karln egentligen?? Och han är ju inte ens snygg, vem tror han att han är?? Har man en sån vacker tjej och är så ful själv så ska man bara tacka gudarna varje morgon för henne! Fy skäms Jesse! Men vi får vell glädjas åt att hon inte stannar hon pricken.. Se och lär Elin Nordegren!
Dessutom skyller Jesse på sitt sexmissbruk, kom igen! Är de den nya ursäkts-trenden eller?? Helt plötsligt skyller alla otrogna på sexmissbruk och hur de måste behandlas.. Ett sätt att få fruarna att stanna eller?
Be strong, släng ut skiten, innan den börjar stinka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0