FEST!!!!

Sa vart det fredag! Sista veckan ar nastan over! Har varit en av de basta veckorna!
Brasseparty i baren, kul! Jag och Tom stallde upp i Dirtydancing tavlingen! (van nastan tills bruden som skulle ha komit tva typ strippa) Men med min vardighet kvar kom jag tva!! Glad anda for de var jattekul! Var pa bio med typ ALLA och sag alice i underlandet!! Trodde faktiskt den skulle vara battre, den var bra, men hade forvantat mig lite mer! Karoliinas fodelsedag borjade vi fira redan den 10 pa kvallen, var chef satte upp en tap i baren sa vi drack och at gratis! Hur kul som halst haha! Massa drinkar blev de och en valdigt galen kvall, berattar mer nar mamma o pappa inte kan lasa haha! :P Skojja! (eller??..) skickade upp Karoliina pa podiumet och fick alla att sjunga for henne (hella fullpackade baren typ 350pers) Sen grattade alla henne hur kul som halst!!
Torsdag vaknade vi upp en aning trotta hehee,, men jag och jess fixade mat och gjorde varldens picknick med ballonger, tarta, partyhattar och hela packetet som vi overaskade Karoliina med! Var jattemysigt, (hoppas hon tyckte de ocksa haha) Kvallen tog vi de dock lugnt med tanke pa Onsadagens upptag. Dessutom var det meningen att vi imorse (fredag) skulle ha gjort en skydive. Dock blaste det for mycket sa de var for farligt for oss att aka upp. Sa de kanske inte blir en skyedive for min del, men de gor inget!

Vi har bokat om K's biljetter nu sa off med henne till thailand om 34 dagar, och om bara 2 dagar ar de off med mig tillbaka till Sverige, herregud inte langt kvar nu! Varit pa banken och avslutat alla konton och sa! Herregud nu kommer jag snart!! Weeej! Kommer nog frysa ihjal haa!!

Btw Malin, jag skickade massa grattis sms men fick aldrig nagon leveransrapport pa dem sa du kanske inte fick dem :S Men jag tankte pa dig!! Grattis i efterskott iallfall! Ska fira nar jag kommer hem, engelska turister eller vad var de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0