Vuxet Michelle

Ibland vill jag bara klappa mig sjalv pa axeln for jag kanner mig duktig och vuxen. Detta for tva anledningar.
 1. Satt forut och laddade ner kurser for Stockhoms universitet 2010, back to school i Augusti. (bara detta ar en stor bedrift haa) Insag da att for nastan alla kurser behover jag Matte C, buuuurrrr bara namnet ger mig gashud! Men vuxna jag var duktig nog att leta upp komvux och hitta en matteC kurs som borjar den 23 Mars, med hjalp fran pappa kommer de nog borjas dar i mars. Jaa sa innan de mina vanner ar jag iallfall tillbaka i Sverige. Forhoppningsvis mots jag av borjan till varen och sen vet vi ju alla vad som kommer. SOMMAREN! Den andra anledningen jag kanner mig vuxen ar for att vi var ute och festade har om dagen, hade hur kul som halst, fick ihop ett ganska stort gang av "vara nya vanner" som vill parta med oss! Det resulterade dock i att vi kom hem 10.30 morgonen efter nar jag borjar 11.00, UPS! Men ingen fara, Michelle springer upp byter om, borstar tanderna (han dock inte flossa, sorry mamma) och kastar i sig tva toast, sen off to work, jobbade 4 timmar, upp och sova igen 2 timmar sen jobba igen hella kvallen och natten. Jaa jag ar trott idag de kan jag inte neka, men kanner mig anda duktig! Idag gick jag o Karoliina till lagounen och forsokte battra pa brannorna som nu knappt existerar, kom dock inte dit forens efter 15 sa hjalpte nog inte sa mycket. Nu ska jag duscha och fixa, jobber igen om 2 timmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0