Upp och ner, ner och upp!

Annu en vaker dag med solsken, aa vad jag blir glad! Inte manga timmar somn inatt da vi jobbade till morgonen sov, fyra timmar sen upp och jobba igen. Ska forsoka sova kanske en timma innan jobbet om jag klarar de. Igar var de ladyssnight pa baren, massa roliga priser o tavlingar och en manlig strippa och smetade och kladdade sig och alla tjejer och mobler! Imorse akte vara kara skottska tjejer till aoutbacken, de hade fatt jobb vilket ar jattebra, negativa ar att de ska bo i ingenstans, i "towns" med typ 10 invanare, jobba massa, de far inte bo tilsammans i samma stad o de ar inte i Brisbane med oss. Sa de ar trakigt, men glad for dem att de iallfall fick jobb, (precis som oss sa ar de ganska panka vi det har laget) har ansokt till gronan iallfall, fick mail om att de ville ha tillbaka mig :) Ansokte men fick svar att de inte fatt nagon ansokan vilket ar konstigt :S sa jag vet inte om jag har ansokt eller inte, men sista ansokningsdag ar tydligen over annars maste man personligen ga dit vilket ar lite svart for mig. Men vi far vell se, kanske inte lir gronan iar. OM jag kommer hem i Februari maste jag hitta jobb da. Men de ar iallfall en trygghet att veta att de finns dar. har sokt lite roligare tjanster sa om jag kan fa dem kan de vara vart det! Annars rullar de pa bra. Vi (jag, K och anna) bestamde inatt att pa lordag ska alla som jobbar (i baren) kla ut sig, har inte ebstamt vad an da vi alla maste ha samma saker pa oss (policy typ) men far se! ska bli kul iallfall!
Horde att mina kara slaktingar varit oroliga. Pratade med Katarina iallfall i forrgar om allt och nu verkar hon lugnare, hon var till o med ok med att jag stannar langre "sa lange jag gar pa univeristetet" sen haha!! Efter ett glas vin fick jag dessutom for mig att ringa farfar o farmor, pratade emd farfar och igar ringde farmor ocksa upp! Hon var orolig efetrsom jag varit sjuk innan ocksa, hon ville skicka massa medicin och grejer till mig men jag lyckades (faktiskt) overtyga henne att de var lugnt, att hon inte behovde gora det och att jag ater ordenkligt!
Sa nu har jag avverkat nastan alla (som ar super oroliga iallafall) Men ni har ju mitt number, (om inte sa finns de pa facebook eller hos mamma eller pappa) Sa de ar bara att ringa eller smsa om de ar nagot eller man vill fa tag i mig :) Jag vill emr an garna hora fran alla men kan inte sitta o ringa alla sjalv!!
aaaaah! Nu maste jag ata och sova, hoppas jag hinner innan jag borjar jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0