SOL!

En annan dag i Brisbane! Vaknade upp och det var soligt, aaah, jag blir sa glad nar solen skiner! Gjorde flyersjobbet pa formiddan, dock tog flyersna slut sa vi fick sluta 40 minuter tidigare fast fick betalt for hela timmen :) sen gick vi till down under bar dar vi nu jobbar! Fick varat schema for veckan, fick ihop 36 timmar vilket ar jattebra och vi ar jatteglada och tacksamma for det! Jobbar dock typ varje kvall hela veckan men de funkar! VI ahr inga penagr an sa vi kan anda inte gora nagot annats pa kvallarna sa da kan vi lika garna jobba!
Sen nu mote vi vara tre skottska vanner vid bas, de ska folja med till vart hostel och tvatta da de typ inte finns laundry service nagonstans har! Hjalp! Dessutom ringde Nicklas imorse (mammas vans bror som bor i Melbourne) Jag har fatt anvanda hans adress och fatt bank osv att skicka alla papper dit. Iallfall sa hade bade mitt bankkort och taxfilenumber komit fram dit (har varit ganska orolig over de lange) men nu hade de antligen komit och de gjorde mig ocksa glad. Dessutom sa han att han kunde skicka upp dom till Brisbane at mig, Saaaaa snallt! tack sa hemskt mycket Nickals!! Aaa, idag har faktiskt varit en riktigt bra dag tycker jag! Nu ska vi hem till hostelet o tvatta och dricka vin eller tror inte ens att man far diskriminera ordet vin med att kalla goohn vin hahaha!

KRAM!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0