LADYSNIGHT!

Igar var en kul kvall! Jag, Anna och Karoliina gick lite galna i baren igar nar "chefen var borta for ett tag" och tog fram harfargsspray och massa kroppsfarg, jag serverade typ max 30 pers resten av tiden sprang jag runt och malade alla manniskor i anisktet haha. Fargandet slutade dock i ett litet krig dar alla sprang o malade varandra! Var hur kul som halst, dansade med alla och gjorde taget!|
Sen bjod vi typ alla pa gratis shots och spelade massa rolig musik. Jag lyckades spraya en killes afro helt rott haha! HAde hur kul som halst. Imorse sa vi iallfall upp oss fran flyersjobbet, delar ut vara sista flyers imorgon. Detta inte bara pga att vi bara sover 4 timmar per natt men ocksa for att vi fatt jobbtider i baren under dagarna ocksa, borjar tex. 11 pa morgonen pa fredag, o vi kan  inte gora tva jobb samtidigt. Men de var valdigt forstaende o med tanke pa hur lite de faktiskt betalar oss kunde vi inte kanna oss sakrskilt skuldsatta.. Men men, ladysnight i baren ikvall, ska jobba en 40 min! Kul!! hahah far vell se vilken strippa vi har ikvall, blir de brandmannen eller polisen ahhaha! :P
Pa torsdag ar vi lediga, skont! Da ska vi till Southbank och sola och bada i fakestranden, sen ska vi tillbaka till harsalongen och fa haret gjorda igen av samma tjej, hon behover tydlgen massa praktik och vi sager ju inte nej till gratis tvattning och styling! Men de ar sa varmt har, gar knappt att fa sminket att sitta kvar. Hade 36 grader igar helt sjutk, blir inte battre heller, men de ar anda skont med tanke pa hur kallt de maste vara hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0