Cricket!

Hej hopp! Nu ar vi pa topp!
Jobba hit andra jobb dit, Livet trallar pa..

Ja som sagt vi har jobbat en hel del pa sista tiden. Borjar kannas i kroppen att vi bara sovet typ 4 timmar per natt, men om en vecka far vi var forsta lon fran down underbar och da kan vi sluta flyersjobbet, eftersom de kannpt betalar nagot igentligen och de tar pa oss sa mycket att inte sova kanns de inte vart de liksom.. Men lite till haller vi ut! Mitt i penga bristen hander de som inte far handa.. Har om dagen nar jag kommer hem fran jobbet (05.30) och skulle lagga i drixen i planboken sa sag jag att nagon hade snott alla mina pengar.... mellan 1400-2000kr vet inte exakt men de sooooooooog.. Gick ner till receptionen, de vackte upp alla i varat rum, fragade om nagon anna varit i rummet, och de satt nagot eller sa.. men alla bara muttrade trott neeej, neeh.. osv.. IDIOTER!!! Dock dagen efter sag jag att en av killarna vi bor med blivit ut slangd. Tydligen har liknande saker hant i rum dar han bott i tidigare.. for att vara exakt sa 4 ganger tidigare har saker blivit bestulna i rum han bott i, jag pekar inte finger de kan ju lika garna vara nagon annan, men nu ar vi av med en fransman iallfall (3 to go haha) nejda! Men haller sakerna inlasta i min ryggsack for nu. Man vet ju aldrig om de kanske var nagon av de andra eller deras vanner.. Men ingen hade snatt nagot fran Karoliina eller nagon annan sa (som mamma sa) de maste ha vetat att jag hade gomt min planbok dar och gatt o tagit de.. Men men. kan inte gora sa mycket an att polisanmala, men far ju aldrig tillbaka pengarna dock.. AA blir sa irriterad pa de.. Menmen, vad ska man gora.. Spoa upp dom kanske.. Humm** kanske en idee haha!
Hade iallfall Lordag Sondag ledigt da vi inte behovdes i baren, vad gjorde vi ju festade, ahha mend e var kul. Igar vackte anna oss och sa att vi skulle pa sex and the city lunch, tydligen sa har en ganska fin restaurange med sjoutsikt speicall deal pa sondagar 10dollar for seafood eller steak, o hon hade bokat bord for 6 pers, sa vi joinade henne och hennes vanner dar. All mat var hur god som halst, sa skont att for en gangs skulle inte ata den dar forbannade pasta tomatssasen alt nudlarna vi stoppar i oss varje dag hahah! Efter lunchen gick vi ner till down under och spelade biljard. Fick salskap av ett halvt cricketlag som senare bjod oss ut for kvallen. var kvar ett tag och spelade med dom sen akte vi till Fox i westend och drack drinkar dar, super gott och jatte trevliga killar, sen blev de kebab (min forsta sen jag lamna sverige :) ) MUMMMMMMS! och sen hemfard, riktigt kul var de, och bra engelska och oz killar, de ar mycket artigare och bjuder till och med tjejerna bara for att vara snalla! gentelmen haha! Nej ska inte ge dom for mycekt kred, men de var kul iallfall. Sa inom en anrmaste framtid ska vi pa cricket match ahhahaha far vell se hur de blir :P Dock kan vi ju inte sa mycket om cricket men vi ska forsoka satta oss in i de hela hahah!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0