what week?!

Veckan är helt upp och ner, tisdag igår och det känndes som fredag, onsdag idag känns som torsdag.. Snacka om att de snurrar till sig :S Måndags avslutningskadrill på ridningen, Leo var vell sådär med på noterna men de gick iallfall! Igår var vi på aerobics, tog i ordentligt men känner bara lite tränignsverk, kanske kommer imorgon.. Sen var de ju sista avsnittet av desperat! OMG!!! säger jag bara, men jag ahr missat flera så M ska ladda ner dem så jag kan titta!! En vecka kvar till jullov, kom igen kan tiden gå fortare!! NU ska jag iväg och labba lite med uppgft 3, fick tips från föreläsningen igår så ska vell gå bra. Mamma tycker jag är största nörden och fattar inte ett ord när jag försöker förklara, känner inte riktigt igen mig i den rollen så de är lite märkligt, nya sidor haha!
Fick tillbaka prototentan igår och hade fått B SÅ superglad över det :) programmeringstentan kännes vell ltie mer nervositet över, hur ska de gå? men först ska vi ha jullov!
Ska hämta mina bröder på dagis idag och umgås lite så de blir mysigt, löste en julklapp till igår så nu är det 6 kvar aaah hur ska jag hinna?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0