Jul, jag kom, jag såg, jag var över

Jag är sämst på att uppdatera. Jag har mina perioder men vad ska man göra.
Jul Jul Jul och nu är de över! Haha mycket stress och ångest försvann efter den dag om året som ger halva befolkningen magsår.
23 var vi hos pappa och firade, 24 hos mamma med lite släkt och 25 kom en av mina morbröder med familj samt mormor och myste! Så tre dagars julfirande, det har varit en konstant intag av ätbara saker, så nu känns det nästan ltie tomt att allt är borta haha! Men gott var det, Pia hade gjort en underbar buffe av alla former, smaker och typer av choklad och tryfflar, det var så gott att ingen knappt kunde sluta äta. Hon är vekrligen grym, hon hade lagat allt själv från skratsh, en applåd till Pia säger jag bara!
Uppenbarligen hade jag varit snäll även detta åt för fick massor paket av tomten :D
Allt jag hade önskat mig fanns under domdär julinslagna paketen, så känner mig extremt nöjd :)

Igår var jag och M på middag hemma hos Mikaela och Eric för att uppdatera oss på Tove som precis har komit hem från Paris! Skönt att ha henne hemma igen, och det var kul att få veta hur hon haft det, dessutom bjöd hon på några smaskiga historier. Det var även första gången de alla träffade M, jag kan ju inte bedömma men de verkade gå jättebra! Pratade med Mikaela nyss och tror han fick ett högt betyg haha!

Imorgon bär det av till fjällen! Alla ligger hemma idag och är sjuka så det lär ju bli en intressant resa. Själv har man urinvägsinfektion och sitter här och äter choklad och dricker mängder av sura jucieer, Bläää de suger. Gör så ont att jag knappt kan gå, måste egentligen fixa massa gejer till resan men kan knappt ta mig till köket. Fan varför ska allt vara såhär nu :D Alla andra har feber så ingen man kan skicka ist för en.

Jag tappade ju min kamera i golvet eller förlåt, Ingel tappade den och den gick sönder. Men fick en ny i julklapp så nu kanske de kommer lite bilder också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0