lägesstatus

Uppdatering på fjällenresan

Första bilen vart ganska sabbt fullproppad. Skinkan fick spännas fast på taket och hela bilen var full med grejer insåg de snabbt att jag och all min packning inte skulle få plats. Så jag sitter fortfarande hemma och väntar på bil nr.2 och bil nr.1 har lyckats ta sig till Gävle. Vi ligger ganska låg efter i tidplanerna och saker har verkligen inte gått som de ska. Men lika glad är vi för de!

Hoppas bil 1 hinner upp till Sveg innan 9 när ica stänger, annars kan de bli intressant dag imorgon. Men vi i bil nr.2 slipper iallfall skotta oss fram till huset!
 Nu ska jag göra lite färdkost åt mig, Skinkan, Max och Johan! Imorgon blir det skidåkning, om vi någonsin kommer upp vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0