hej deppad

Och så börjar dagarna som gräsänka. 05.00 fick jag min sista kyss och sen var du borta.
Känns redan tomt men de borde gå fort. snart är de jul och då är du tillbaka.
Nu ska jag dra på mig nått skönt och ta mig till skolan för lite programmering! Uppgift två be ready för here we come! Snön faller som om det aldrig fann något slut. Aah de här kommer bli en tung dag känner jag redan nu. Vaknade med jordens näsblod, inte särskillt hungrig heller, vill egentligen inte gå upp, bara ligga här och titta i taken men tydligen så funkar de inte så utan jag måste klä på mig, sminka över min irriterade miin och ta mig ut till verkligheten, bläää**
Om jag ändå spelade WoW då hade jag haft en ursäkt allt leka sunk och bara mysa i raggsockor och inte lämna rummet förens till jul.. Men men..
What to do, if youre not a geek just get dresst and get your sorry as to school!


Kommentarer
Postat av: Anonym

you can do it <3 I am her for yoooou :D

2010-12-07 @ 23:32:46
Postat av: Jasmin

you can do it <3 I am her for yoooou :D



2010-12-07 @ 23:33:31
URL: http://misspersian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0