Fredag!

God morgon världen!
Gårdagen var en mycket trevlig kväll! Middagen var jättegod, dock skulle jag ha tänkt på att ta med laktostabletterna för råkade ta jordens godaste mat men som innehöll mjölk, så har legat och kramapt hela natten (inte kul kan jag säga) har nästan träningsverk, de gör skjut ont! Men nästan värt det då maten är såå god :) Vi bjöd även in tequilan till vårt bort, beställde något som såg ut som en slash typ diqurie fast var med äpplen mynta och massa annat smarrik i bla. tequila. Jag beställde utan mynta and we were good to go! MUMS! jättegood var den, härlig som efterrätt haahaa!
Planeringen mde killarna gick bättre än föväntat faktiskt och vi kan fram till en hel del, vi har budgeterat gjort bilplaneringar och matlistor så vi är iallfall lite förberedda! 
Fin fina Miriam fyller år nästa vecka men hade fest på södra teatern så jag och henke gick dit och träffade alla, massa grönalundare så de var kul att ses igen!!
Idag är jag lite trött efter kvällen och nattens magsmärtor men de ska vell ordna sig.
M kommer inte hem i helgen så de blir väldigt lugn. Ska på föreläsning nu sen blir de julhandla med Jasmin! Sen hederlig hemmakväll med popcorn och film för min de. Imorgon blir de mys med bäästa Mikaela!


Kommentarer
Postat av: Mikaela Larsson Fyck

MYS MED MIG :D hihi... Ses imorgon gumman! Puss!

2010-12-10 @ 19:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0