första klappen inköpt

ååå massa koder i min hjärna, 2 timmar av hjärnskrynklande strängar, def´s och jag kan inte ens uttala resten. Äntligen var föreläsningen slut och de var dags att börja njuta av helgen!
Sen var det dags för julshopping! Senderade över en timme inne på h&m innan vi ens lämnade kista. Stackars Jasmin tappade sin jättefina 600kr nya mössa i första affären och vi kunde inte hitta den, letade som galningar och lämnade hennes nr i affären, så nu håller vi tummarna att någon god själ hittar den och ger den till personalen! Jag lider med dig gumman!! Missödet ledde till lite depp så jag åkte själv in till stan för att fortsätta, orkade dock inte fortsätta efter att jag var klar med en viss herres klapp då den tog lite tid, all min ork och expertis från alla i affären, de bästa för den bästa! Men tre klappar lyckades jag iallfall bocka av, eller två eftersom två saker är till en så egentligen kan jag bara checka av 2 namn på listan. Gaah, bara 9 kvar nu..
De här tar musten ur mig, men ska fortsätta imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0