Brunch

Ska nu iväg och äta brunch med min fina Mikaela
Tänkte de var lite passaden med en kort memorylane!




Utång 2008



 Fest, år .. ?



Teatrarnas skiva 2009, tema omaka par




2009 Vår egen skiva!



Besök på grönan



Sommar



Partyyy



Jaah mitt hjärta jag skulle kunna lägga upp tusen bilder på oss från alla roliga minnen vi haft tillsammans, alla inrökta festkvällar i hagsätra, galna utekvällar, hemma fester men även nyktra tillfällen på alla resor vi gjort, ingen har vell glömt varken Arvika eller .. jaah nu kanske vi inte ska gå ner den vägen igen hahaha!
De här inlägget är till dig Mikaela, för att du är en sån underbar vän, min vän!
Love u, tack för att du alltid har och finns där <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0