Äntligen fredag!

Idag går min veckoklocka rätt, idag är det FREDAG!!!

Igår blev vi äntligen klara med alla uppgifter i programmeringen thank god! Så nu kan vi slappna av och bara ha magsår av tentan istället som inte är förens 14 jan!
En vecka kvar till julafton stökade MarkIt´s maskar till med julbak!
Vi bakade pepparkakor, tyvärr åt jag så mycket pepparkaksdeg att jag hade kramper i magen hela kvällen.
Dessutom spexade vi til med lussebullar med pärlsocker och sen gick vi loss med kristyren och pyntade alla pepparkakor några lussebullar strök med i fallet haha!
Men idag är det fredag, M kommer hem från Finland idag vilket känns jättebra ;)
Ska bara vara hemma idag och fixa, städa, lite spa på mig själv kanske :)
Härligt, ikväll ska vi sen på middag hos en speciell person och sen antingen följa med alla galningar ut eller bara vara hemma och ta de lugnt, vi får se!!

Snön vräker ner ute, helt sjukt, en vecka kvar till jul de borde ju hålla i sig :)
Fan jul 7 dagar kvar, 6 klappar kvar :S panik!!

Dessutom fyller mormor år imorgon så i ska fira henne, en till present att kirra.
På söndag blir det först julbord sen till julmys med Amanda och hennes familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0