JOba, JOBBA, joooobba!

Dagarna bara flyger förbi, redan har en hel arbetsvecka på Hyresgästernas gått och en helg + extra pass under veckan på Grönan! 9 dagar i rad har jag nu jobabt och inte förens på söndag (idag måndag) är jag ledig förens.. När man jobbar hela tiden vet man knappt vad man ska göra när man äntligen är ledig, i vilken ände ska man börja? Men men, be strong man är bara ung och stark en period i livet (som alla över 30 i min närhet är duktiga på att säga) Men lite kul har jag också lyckats haft! Här om dagen var vi på Tyrol och såg La Clique! säger bara en sak, Så Jävla Bra!



Defitinitivt värt att se!!

Solen och därmed även värmen har lyst med sin glans! Dock stort stort minus till alla väderprognåser, är det någon som kan gissa rätt typ en halv dag under den här sommaren?
De ska bli jättefint väder i helgen.. De ösregnar, De ska bli ehh, kallt.. Värmebölja..
Asso kom igen! Förstår om de inte har varit lättaste vädret att förutspå men säg inte att de inte ska regna och sen står vi där blöta i 15 grader och sen är alla höstkörkylda innan augustis slut!
Åter igen hatar jag även sl, men jag orkar inte lägga någon energi på dom längre, jag bara muttrar som en gammal tant och blänger surt när jag åker så känns de lite bättre iallfall.

Nej nu ska jag sitta och stampa lite här, nya skor som måste gås in!
Kanske tänka på sl och stampa lite till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0