Univ.

Herregud, jag börjar få ett nervöst sammanbrott på det här med universitetet.. Känner hur all självkänsla bara rinner ur mig steg för steg som jag läser om mitt program. Okej, jaa jag vet att jag borde läst på mer innan jag sökte men har man inte läst Matte c i dagens samhälle och inte är ett underbarn från åvan då är det fan inte lätt! Eftersom jag inte har någon aning om någonting så googlade jag mig till lite info (google är min källa till allt, de som inte finns där är inte ärt att veta) Hittade lite info ang. kurslitteraturen (alltså jag vet fortf inte vad jag ska ha men några som jag nån gång under 3 år kommer läsa) men fan allt är ju på engelska
Titta på böckerna, skulle du vilja läsa dessa? Nej trodde vell inte de..
Faan de bara kniper sig i magen på mig..



Dessutom fattar jag noll med allt dehär med inskrivningar och anmälningar och grejer..
Känner mig som ett abrn som ska börja första klass, fast värre..
ONT I MAGEN!!!


Kommentarer
Postat av: Pia

Hörru! Hittills har jag aldrig hört talas om någon som inte klarat av universitetet för att man inte visste hur man gjorde när man registrerade sig. De har nämligen en viss vana att hjälpa nya studenter tillrätta där på universitetet. Har jag hört. Det kommer att gå alldeles lysande både för dig och för Angelica. Och ring om det är något, så fixar vi det! Kram Pia

2010-08-20 @ 19:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0