Hårkaos!

SÅ jag gick till frisören igår.. Första tjejen sa att hon inte kunde göra någonting åt mitt hår. Att de var försötr och jag måste färga de brunt. SÅ efter att ha bråkad emed henne i 20 minuter satt jag på en annan stol och väntar på en ny frisör som sa att hon vist kunde fixa så som jag ville ha de. Okej, halva mitt hår blev en nyans jag kan leva med, lite mörkare än jag ville men helt okej. Men från där hästsvansen ska börja och neråt är håret typ brunt/grått med en skiftning av lila.. Jag är helt förstörd, jag som ville känna mig snygg och så blev de såhär. Jag ahr betalat tusen kr för att se ut som Ursela, häxan i Ariel... Så efter att ha spenderat hela dagen igår med att gråta har Line ringt frisör så jag ska in dit på Måndag och så ska dom titta på håret.. Jag vill typ dööö... Dessutom är jag helt svullen nu efter att ha gråtit så mycket så jag ligger med teskedar över ögonlocket som jag varvar med ett andra par jag har i frysen för att iallfall få normal ansiktsform.. Vill bara dö.. De skulle ju bli så bra, så gick de åt HELVETET!! Kan inte vänta tills dessa dagar är över..

Inte nog med de så har hon även klippt av de ALDELES för mycket, så de är typ kort också..
Kommer ha uppsatt hår fram tills jul.. Gå aldrig till frisörena i PK-Huset säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0