Fredagsmys

Dagarna går och nu är de plötsligt fredag igen, härlig härligt! Och i helgen ska jag inte jobba, inte ens en liten stund. De är ju helt otroligt!! Så jag tänkte börja helgen med riktigt fredagsmys, okej jag måste fortf jobba denna arbetsdag men de går fort, kontorstider till 15 :) smile på den alltså!
Igår införskaffade jag mig ett par nya skor som enligt min pappa är ; lite höga.
Till en början var jag inte helt säker på dom men efter att jag spenderat hala kvällen med att stå framför spegeln med dom på så inser jag att jag älskar dom! Dessutom råkade jag betala för en pennkjol och en skinnjacka också.. Ups! Men de är vell lön om eeh, en vecka typ?! haha Nej som jag sa till Emelie; Jag förtjänar det här! De tycker jag faktiskt att jag gör. Jag mår bra och blir lycklig när jag shoppar, är de inte de då jag ska göra?
Svar: JO!!!
Okej kanske inte det bästa at jag måste övertyga mig själv men men, allt var så fint och jag är så NÖJD!!
Så eftersom vi ka ha avskedsfest för Henke imorgon och jag ska ha alla mina nya snygga kläder känner jag att fredagen ska gå åt till att ta ahnd om mig själv, bada, peeling, ta de lugnt! äta bruutalt för mycket popcorn, måla naglarna! Aaah! Snart är de här, jag kan se de framför mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0