UNDERBAR HELG!!

Nu är våren äntligen här måste man vell ändå kunna säga!?
I helgen har vi varit ute på Torö och firat kära Mikaela som fyllt 20! Vi åt tonvis med underbar mat, sååå gott, hon har tur att ha en ja jag tänker kalla honom kock till pojkvän! Eric har lagat så hilmans god mat! Allting har varit perfekt, vi har promenerat, varit och fikat på stenstrand, myst i "naturen" och bara haft de myspys! Hur skönt som helst, perfekta helgen! TACK för allt mina underbara vänner (ja jag ahr faktiskt sånna också)
Mådde välidgt bra igår när vi kom hem igen, till och med lite sol lyckades vi få på våra kinder, självklart skulle jag och Patric börja battla om vem som lyckats få mest färg! Och så van jaaaag! hahaa (fast har ju varit utomlands så mitt pigment är ju redan uppsolat lite) medan Patric fick massa fina fräknar och lite rosiga kinder! Till och med Tove lyckades få en nyans i ansiktet (bra där) hihi!



Stenstrand




Mikaela och Eric <3



Liva och Tove




Patric



Hoppas alla haft en lika bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0