Perez, Michelle?!

Igår gjorde jag testet i veckorevyn -vilken gay kille är du??
Svaret blev -
FLEST C: Skvaller-Gay killen
Typ exempel: Perez Hiloton
Du syns, du hörs, och skäms inte för någonting.
Du älskar att skvallra, har garanterat en blogg och ingen kommer röra en min av
 överraskning när de får reda på din sexuella läggning. Den perfekta shopping-vännen.

Haha jaah, vet inte hur jag ska tolka det men jag är inte förvånad heller. Med tanke på ett av mina senaste inlägg där jag babblar om skvaller osv så kanske jag skulle vara Perez Hilton om jag nu var man OCH homosexuell.. Vem vet . . .

 
      Michelle?                                         Perez?

Lika som bär

(jaah kanske, när du säger det)



Dessutom har jag varit vuxen och deklarerat!
Joho minsan, känner mig extremt vuxen. Sen att de bara var att dra iväg ett sms med personnr. och signatur numer som tog en sekund att skriva och ytterligare en sekund att skicka är ju en annan sak. Har ju iallfall tagit tag i det :)

Nej nu ska jag ut och njuta i solen som dag två även lyser! Har dessutom börjat läsa boken; kom igång med din löpning.. Jag som då ser mig själv som löpare (anledningen; jag kom först i mål av alla tjejer i klassen när vi i 5:an prang 5 kilometer) känner ju att som den atlet jag nu är (har bara vilat lite den senaste tiden) är de dags att komma igång, får vell se hur de går men ska faktiskt försöka, började läsa boken och har komit till sida 54. Boken börjar med att berätta att jag redan tagit de viktigaste steget påväg mot att bli löpare genom att bara läsa boken, så jag behöver ju knappt springa alls för jag är ju typ redan löpare säger ju boken!!
JÄTTEBRA BOK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0