Nu kör vi!

Härlig kickstart på säsongen fick vi i Fredags. Jaa nu är säsongen på grönan igång och jag är verkligen taggad. Det känndes jättekul att komma tillbaka, visserligen hjälpte en roligare tjänst men de känns bra! KUL! Så fredag, lördag och söndag var de jobb jobb jobb, kul lite trött imorse dock! Idag har solen verkligen strålat på oss, var tvungen att vakna innan nio eftersom städarna skulle städa men de var bra att ändå kommer igång, sen var jag ute och utforskade hela Sticklinge vilket ledde till en lång promenad, sen lagade jag lunch; pasta pesto stor favorit och sen satt i solen och njöt, vill nog påstå att jag är lite rödrosig om kinderna!
Sen vart de ytterligare en promenad till dagis och tillbaka med Line och William när vi hämtade Edward! Mysigt! Så nu är min underbara stegräknare uppe i snart 12000 steg, klapp på axeln Michelle! Skratta inte, jag vill inte bli mobbad för min stegräknare, jag är en sån människa som varje gång du frågar svarar jaah men jag ska också skaffa gymkort, men sanningen är att framtills någon annan faktiskt går med mig dit köper kortet med mig och vi tränar (iallafall till en början) tillsammans, så kommer jag nog inte göra de. Tyvärr! Jag vill inte träna själv för då känner jag mig ensam, men jag vill inte träna med någon heller för då känner jag prestationsångest och att jag är sämre (inget egobooste direkt) så de är lite svårt, skulle gärna ha en personlig tränare men de är dyrt.. Så tills någon tar tag i min träning haha blir de jag och min stegräknare, då har jag iallfall någon att pysla med, sen går ja inte direkt 10000steg om dagen som man kanske borde göra men jag försöker haha! Vet inte om de faktiskt funkar men de står i veckorevyn (min sanna bibel) och de känns som jag tränar iaf :) Kan dock inte ha på mig den hela tiden då jag inte låter den förstöra en outfit haha! Men ibland så! Aaah, nu känns de som jag precis gjort en gympass bara genom att prata om de! Härligt, då ska jag bara stretcha och duscha sen är jag klar! SKönt!
Ikväll blir de nog bio, är lite sugen på popcorn, dessutom verkar faktiskt the ghost whritter bra (den ända filmen förutom Klara som jag inte sett på sf typ haha) Jag är ett sånt bio-fan att sf har skickat mig ett special-vip-sf-kort haha coolt (eller patetiskt beroende på hur man ser på saken) SÅ jag får typ dubbla poäng på allt och rabatter när jag handlar m.m!! Hahah Joo nu när jag tänker efter är de nog mest patetiskt.
Men lika glad är jag för de trallalallalalaaaaaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0