MIKAELA 20ÅR!



Igår fyllde värlends bästa Mikaela 20år!
Självklart hade man värmt upp rösten hela dagen inför den
fantastiska sång jag tänkte överumpla henne med,
Men ska man få sån fin sång måste man också SVARA i telefon!
Efter ett dussin obesvarade samtal, sms och utrop via facebook
ringde tillslut hon tillbaka till mig!
Vart ju inte riktigt som jag hade planerat men fick iallfall säga de viktigaste
vilket faktiskt var

GRATTIS VÄRLDENS FINASTE PÅ FÖDELSEDAGEN! <3
20år de firade vi självklart med att gå på systemet haha!

Imorgon bär det av till Torö (hela helgen) med hela gänget för ytterligare
firning av min underbara vän! Grattis honey bunny!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

TAAAACK! VAD SÖT DU ÄR!!!!! JAG HAR INTE SETT DETTA FÖRUT!!!!!!! GULLUNGE <3<3<3<3<3<3 Hihi..... Love uuuu

2010-05-25 @ 07:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0