CLear mY faCe

Idagen började med frukost bestående av verum-laktosfri-vanilj-hälso-yoghurt som pappa hade köpt till mig, miljoners goda bakterier, ska testa de så får vi se om magen blir bra av alla snälla bakterier! Till lyxar vi till de lite med Edwards stjärnformade frukost flingor och lite linfrön! Sen vart de iväg på lunch med Emelie och Henke! Sen promenerade jag ut till grönan och hämtade lite saker som jag hade där. Dessutom passade jag påvägen hem på att springa in på H&M där införskaffade jag mig lite ansiktsmasker, en bodylotion som ska göra huden fastare och elastisk'are haha vad fan de nu ska menas med de :S Vi får vell se! Dessutom vart det en vit långärmad t-shirt med puff och kruks på armarna som jag försökt hitta på Hm.com för att visa med de gick inte så bra! Så ni får använda er fantasi! Nu ska jag börja göra mig iordning för Bellas skiva! Är fortf inte helt hundra vad jag ska ha på mig, kanske ska köra på att bara vara snygg haha!
Men först blir de en ansiktsmask!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0