15.000



Igår blev det ett härligt biobesök på sf! The ghost writer, jättebra film!
 Vågar inte säga så mycket utan att avslöja men definitivt sevärd!
Detta gjorde dock att jag missade mitt kära program ; Svenska Hollywoodfruar
Men frukta ej, playkanalerna måste ju vara det bästa som hänt .. eeh mig iaf haha!
Så jag kunde gå in på tv3.se och titta på programet! PERFA!
+ till 3an och 4an men stort stort - till 5an där man måste betala för att se
programen, vad handlar de om? Kom igen 5:an hur penga kåta är ni?
Kan 3:an och 4:an kan vell ni! När ska jag se Despret då??!!
Besvikelse!




Dessutom lyckades jag komma upp i 15.000 steg igår!
Riktigt stolt, får vell se hur de går idag haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0