1 eller 2

Imorgon  har Bella sin skiva och temat är vinyl; 50,60,70 och 80 tal!
Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig :S
Man vill vara utklädd osv men man vill inte vara FÖR utklädd när det är ens egna skiva,
jaah lite skitsso är jag just nu..
Jag har två alternativ;

Alternativ 1
Jag har en kläning hemma som är gammelfarmors alltså från min morfars mamma som hon bar på 50-talet. Den jättefin, och till den skulle man kunna ha ett par svarta kilklackar och någon söt handväska. Frisyren har jag lyckats google fram dessutom, vet inte riktigt hur jag ska sätta upp den men jag vet på ett ungefär!

Alternativ 2
Jag ahr köpt en lite längre t-shirt, vit, som de står typ Love på på magen, till den skulle jag kunna ha antingen en hippi-väst som jag gjorde i australien. Ett linne jag klippt på mitten och med olika färgpennor färglagt med lite peace signs och lite annat plåtter. Värsta fall får jag införskaffa något imorgon! Till de kan jag ha bara par jeans leggings och högklackat. Och vi får inte glömma något snyggt band i pannan. De är den enkla versionen och snygga versionen, kan ju ha ett par stora jeans och gympaskor till för att trasha ner lite haha!

Jaa så det är de två alternativen som rullar i mitt huvud, men jag vet inte. Alternativ 1 är verkligen att gå in för det och jag vet inte om jag känner för att gå all in. Alternativ 2 är enkelt, kan göras snyggt (lite modernare) men kanske är tråkigt. Men de är ju bättre än att komma helt vanlig... Humm, jah jag har lite att tänka igenom så får vi se hur de blir





VS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0