UNDERBARA MORGON!

mornar i världsklass! De var nästan så att man undrade om mina föräldrar försökte bräcka varandra i bra mornar med mig! För i morse så väkte pappa mig vid åtta (alarmet ställt 08.05) perfekt! Sen gick hela familjen upp och så gjorde pappa pannkakor till oss! Massa amerikanska pancakes med choklad-nutella, sirap och färska hallon blev de! MUMS!!!!!!!!! Sen gjorde jag mig iordning och pappa skjusade mig till jobbet! Vilket var jätteskönt eftersom de bara tar typ 10 minuter med bil och en timme komunalt :) (vad ska man säga sl, bilen är lite bättre, sorry*)Sen var arbetsdagen skitjobbig och jag vart jätteblöt :( Men sen när jag äntligen slutade jobbet vid halv tolv inatt, då stog pappa där med bilen igen och skjusade hem mig igen! VILKEN DAG <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0