TV TITTNING


Kan dessa kvinnor komma tillbaka in i min vardags rutin??

Fast med alla desas extra jobb och märkliga tider som nu befinner sig i mitt liv så kanske jag inte riktigt kan säga att jag har rutiner.. Men jag älskar iallfall Desperate housewives och de programet ska de till mycke för att jag ska missa! Men jag vill hinna se några avsnitt av den nya säsongen innan de bär av mot mina nya äventyr på andra sidan jorden!!!! Och kanske när jag kommer hem så har någon underbar vän laddat ner alla höstens avsnitt så kan jag sitta en hel dag och bara suga åt mig all desperat-kraft.
Men ikväll börjar den nya serien svenska Hollywoodfruar på tv 3 klockan. 21.00





Ikväll ska jag bänka mig vid tv klockan nio och titta på de nya programet. jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om programet och jag vill inte bestämma mig förens jag har sett ett avsnitt, men vad jag kan döma utifrån reklamen om programet så verkar kvinnorna lite... jaah hur ska jag uttrycka mig? De har en attityd och utseende som verkar blåst, fast ändå så har de en presentation av sig själva som starka och smarta. (iallfall en av dom) 
Så jag vet inte riktigt hur jag ska tolka dessa kvinnor. Jag hoppas de inte bara blir massa blåsta bimbos med förmycket pengar och inget att göra. Jag inser att de är rika, men seriöst, jag klarar inte en till serie som består av snygga brudar som är helt perfekta och har all tid och pengar i världen att lägga på att tränar hela dagarna och ha världens finaste hem, allting är underbart och de kan inte förstå varför alla tycker livet är så tufft... men som sagt jag ska försöka att inte ha en förutfattad mening om dessa kvinnor och denna serie, så får vi se vart de leder!
Men jag kan sätta 100kr på att min pojkvän inte kommer gilla dem.
De är som att killar automatiskt ställer in sig på att inte gilla serier som handlar om förhållanden, kärlek eller drama (då menar jag inte drama som i en bruse willis-film utan mera drama som i våra bästa år drama)


   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0