NU HAR DEN GÅTT FÖRLÅNGT

Nu har den spårat ut total. Jag talar självklart om min sonyericsson s500i. Den gula lilla jäveln har ju levt sitt egna liv de senaste månaderna. Bla, så stänger den av sig om jag lägger ner den förhårt, personen man pratar med hör inte vad man säger, den väljer själv när den har mottagning eller inte och den tar slut på batterier bara man titar på den. Men nu har den ändå tagit priset på skit mobil. Okej att knapparna har gått sönder, okej att avstängningsknappen försvann samtidigt som snön förra året och att hela bakluckan är lös så det ser ut som att den kan prata av sig själv! Men nu vill den lilla jävlen inte åka ner, som ni ser på bilden nedanför så flippar man upp och ner mobilen, men nu har den stannat i mitten. De går inte att få upp den eller ner den, förutom med extrem våld som gör att den självklart stänger av sig. Men just nu funkar de inte ens med våld, nu sitter den där, i mitten av allt och ser bara allmänt löjlig ut! Så därför bestämmde jag mig för att åka hem till pappa innan jobbet idag för att hämta den nya. Men precis när jag hade klätt på mig och skulle gå, så börjar de ösregna och hagla och sen efter en liten stund även blixtra! Så nu sitter jag här i mörkret och berättar för er hur jävlig mobilen kan vara!




Oo yes, det här är skit mobilen numer 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0