JEANS GOES SHORTS

Detta par jeans har jag aldrig använt.
De är lite för stora eftersom jag köpte dom en dag då jag kännde mig allmänt tjock,
och trodde att nu när jag är så stor ska jag ha några storlekar större.
Men suprise! Dagen efter var de ju självklart förstora!
Och jag hade ju bara gått upp i vikt i mitt huvud...
Men jag lämnade aldrig tillbaka dom och nu när jag behöver
shorts så tänkte jag konvertera dessa!!





Nu kanske ni tror att jag ska visa värsta proffsiga sättet att göra detta på.
Men tyvärr så är jag inte särskillt pyslig av mig och tar därför bara
fram saxen och klipper rakt över, tror inte ens att det blev särskilt
jämnt! Men men, såhär der de ut nu iallfall!!
(så dåligt blev de vell inte, eller? haha)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0