ETT OFFICELLT AVSKED!

17 dagar kvar. Nu har jag fixat försäkring och lite kopiering av pass och biljetter, så nu börjar jag känna att allt de "administrativa" är klart! Dessutom kom min nya mobil idag och de nya abonemanget gick igenom så nu kan jag inte vänta med att leka med den, fixa och trixa.

Blev superglad igår då jag fick en inbjudan till ett evenemang på lördag. Evenemanget som skulle äga rum på mosaik och vara en avskedsfest. Jag läste igenom allt och funderade om jag kunde, plötsligt tändes lampan i mitt huvud och jag insåg att det var min och Karoliinas avskedsfest som evenemanget innefattade. Jag kan enkelt säga att jag blev hur glad som hälst! Hade tänkt tanken att vi borde ha något sådant men pga lokalbrist blev festen lite liggande på is. Men nu blir de iallfall!!! Så alla som vill säga hejdå till oss kom till Mosaik på Lördagkväll!!! Men självklart ska jag blogga medan jag är borta! De är ju de som är hela meningen! Då kommer ni kunna följa vår resa genom Thailand, Malaysia, Bali, Singapore och slutligen Australien! 9 oktober bär det av och 9 februari kommer jag hem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0