PERFEKTA HELGEN

 

Jaha, så var ännu en helg passerad! Lördagen var jätte bra!
Först var vi på födelsedagskalas hos min morbror.
God mat och världens godaste efterrätt! Dessutom fick jag låna en ryggsäck till resan och ett kodlås!
Perfekt, nästan helt redo!! Så proppmätt begav jag mig till Mosaik för att där upptäcka att det var fullsatt.
Men Karoliina och o.c hade gått till teodoras, så satt vi där och massa underbara vänner droppade in under kvällen. Stället kanske inte var de ultimata men de var jättekul! När de senare på kvällen stängde drog vi vidare. Och en kväll jag tordde skulle bli en sorglig avskedskväll vart en spuerrolig kväll med kanske lite för mycket alkohol som slutade halv fem med att jag bröt ihop i tårar. Men de var ändå jättelyckat och de var en undrbar kväll! Tack alla som förgyllde denna lördag för mig! De enda negativa är att de gör det ännu svårare att lämna er! Men jag kommer ju tillbaka. Jag känner att jag kämpar helt hypert med att hinna träffa alla så mycket som möjligt, och de är jätte bra men jag måste nog komma ihåg att jag kommer tillbaka i Februari och inte att detta är mitt dödsavsked! (även om de känns så ibland)
Man förstår nog inte hur mycket ens vänner betyder för än förens man ska vara utan dom.
Jag har börjat inse hur många sms jag faktiskt skickar och hur många samtal jag har varje dag med alla!!!

På Söndagen gick jag och Patric ändå upp tidigt och gick på Skansen. Det var jättemysigt och trots att vi åt allt som gick att äta var vi ändå hungriga när vi åkte därifrån. Men de gjorde inget för dagen avslutades med middag hemma hos Mikaela och Eric, med sällskap av några till vänner! God mat och bra vänner, jättebra kväll!!!

Så tack alla som verkligen gjorde min helg, den var perfekt!!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0