TACK!

Vill först bara skicka tusen tack, pussar och kramar till Emelie.
Du underbara som löst problemet med min näthinne outfit!
Emelie har erbjudit sig att låna ut sin kläning till mig och därmed är min bild av
mig och den älskade kläningen uppfylld! Tusen tack honey!
Nu hoppas jag att de blir lika snyggt som i mina tankar! haha!!


Dessutom välkomnade jag Eric till facebook idag då han precis
blivit medlem och hade skickat en vän-inbjudan till mig!
Lite sent, men bättre sent än aldrig!


Men nu efter 2 timmars telefonsamtal med Emelie ska jag krypa
till kojs! Ensam dock då Patric är på kryssning och roar sig!
Godnatt




Kommentarer
Postat av: Satan

I do it only cause i love you ;) and you better bring it back! haha

<3<3<3<3<3<3

2009-09-26 @ 08:27:04
Postat av: Thanks honey!!!

Tack sötis! SJälvklart får du tillbaka den ;)

<3<3<3<3<3

2009-09-26 @ 13:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0