ÄLST I KLANEN

Då var man storasyster igen för fjärde gången!

Ja,
nu är jag storasyster igen! Fick sms av pappa vid 07.18 i morse där han skrev ; Godmorgon, bebis är påväg!

Så jag smsa tillbaka! mms bilder! haha!! Tyvärr kan vi inte hälsa på dom på sjukhuset då de har infört nya regler att ingen får hälsa på. Jag antar att de är för att skydda alla superkänsliga bebisar mot ex. svininfluensan!! Men imorgon borde de vara hemma så då ska jag åka dit och titta på lilla pricken! Så får vi se om de blir en William eller vad som känns rätt! SÅ kan man ju också hoppas på att min mobil har komit samtidigt :) Skulle ju vara grymt! Nu funderar jag på om jag ska gå ut och springa en liten runda. Sen ska jag iväg till nöjespalatset i upplands väsy och kanske redan idag jobba!


Nu har jag två systrar och två bröder!

Michelle, Melina, Felicia, Edward & William


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0