9 DAYS TO GO

9 Dagar kvar!

Eftersom det nu bara är nio dagar kvar till avfärd har jag börjat småpacka!
Tagit fram de jag vill ha med mig osv. 
Dessutom har jag börjat leta i bokhyllan efter böcker jag vill ha med mig!
Och någon har några tips så är dom mer än välkomna!
Det är liksom ganska svårt att planera inför fyra månader, hur ska jag
veta vad jag känner för att ha på mig i januari? Jättesvårt
är det vill jag verkligen tilllägga! Börjar noja om det är något
riktigt viktigt som jag glömmer eller inte tänker på!?
Man vill vara förberädd på det mesta, någon som kommer på
något som jag verkligen inte får glömma, eller bara något
som är grymt kul/bra att ha med sig? Jag vill inte behöva köpa förmycket
där de första jag gör! Ajja nu kommer Dexter och vill ha uppmärksamhet!
Talk to you later!
(måste ju över engelskan nu ;) )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0