Wuhoo!

Livet pa Khotao borjar kannas som vardag, man kanner igen manniskor och har varit pa det flesta stallena! Dagen borjade med att vi at frukost vid stranden, harlig yoghurt med musli, annanas och vattenmelon. Sen var det off to school! Tittade pa en dykarvideo och sen var de ut med oss i vattnet. VI tog baten till mangobeach dar fick vi pa oss all uttrustning och sen ner med oss i vattnet. Helt undebart var det, tva dyk vardera runt 45 minuter gjorde vi! Superbra gikc det och nu kanner jag mig valdigt bekvam med allt, aven de som inte tidigare kanndes sa bra, sasom at fylla masken med vatten och sen lyckas andas ut det! Men nu kan jag det!! Wii!!!

Jag vill bara saga innan ni ser eventuella bilder pa oss. Jag vet att vi inte ar sa bruna som man kanske kan forvanta men vill bara papeka att vi ar UNDER vattnet nar vi dyker, riktigt langt ner och aven andra dar sa har vi inte direkt legat och pressat, sa vi har inte varsta brannan. Men de kommer, har ju anda fyra manader pa mig! Brannde mig dock tredje dan pavag hit med baten! Sa n nu ar jag lite rod och flagnar, men ut med de gamla och in med de nya! (hud haha) Sa imorgon har vi exam pa morgonen och ska gora lsutprov, men de ska tydligen inte vara nagra problem, sen ska vi ut igen till nya stallen och dyka det tva sista dyken!! Wiii! Imorgon kommer jag ha certifikatet!! Efter imorgon har vi tva ytterligare natter innan det formodligen bar av till Kopangang!!



vi i vara harliga dykardrackter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0