SVARA INTE!!

Vaknade i morse av att solens ljus genom persienerna! Gick upp och tog en macka och la mig framför tv. Jag har ju min lilla morronrutin av program jag ser på. Vid tolv ringde Emelie och sa att hon var sjuk o låg hemma och tittatde på tv. När seventh heaven gick igång tänkte hon på mig och ringde en signal! SJälvklart låg jag där i andra ändan och tittade på samma program! Hahaa! Såklart** Men plötsligt ringde de på dörren. Med Emelie kvar i mobilen gick jag upp och tittade genom nyckelhålet. Där stod två kvinnor, men kunde urskilja så mycket av dom pga att kikhålet är ju liksom ovalt.. jag sprang in i vardagsrummet och sänkte tv och började viska med Emelie i telefonen. Det fanns två alternativ vilka kvinnorna var. 1. Jehovasvittnen som kommer för att ännu en dag störa mig. De har varit förbi flera gånger. De lämnar böcker, broshyrer och försöker få mig eller patric att prenumerera på deras jävla tidning. Så jag kände bara neeä jag orkar inte prata med er igen. SLUTA RING PÅ!!! De andra alternativet var att de var radiotjänsten.. De jävlarna har ringt min mobil och trakaserat flera gånger de senaste veckorna och jag tänker inte svara.. Första gången de ringde han jag inte svara, så jag googlade numret och de ända de stog ringer nr. 098075166 svara inte de är radiotjänsten blaa blaa, massa människor som hade råkat ut för dem. SÅ nu står det: SVARA INTE radiotjänsten när deras numer ringer på min mobil. Men iallfall, man har ju hört hur de går runt till folks lägenheter och knackar dörr för att få en att betala tv-avgifter osv... Så summan av kardemumman blev iallfall att jag satt med alla ljud avstängda och viskade i mobilen med Emelie tills jag hörde portdörren gå igen. Då gick jag ut i hallen igen och kvinnorna var borta.. Haha morgondrama!! Men nu ska jag göra mig iordning och iväg och fika med mina änglar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0