SOM OM JAG SPRUNGIT MARATON

Ps: Om jag inte namnt det tidigare sa ar Karoliina sjuk. Hon hostar och ar snuvig, vi har varit pa apoteket och fixat lite thaimedicin. Sa nu ska hon dricka en shrekgron sorja och rinna upp nagot i nasan haha, sa ska hon borja ma bra! En kille pa backpacker stallet vi kopte biljetterna till Malaysia pa skramde upp henne genom att saga att de kunde vara dengufeber, den finns tydligen pa Khotao nu och dar har vi ju varit.. Men tror inte det, han har ingen feber och verkar krya pa sig!!


Nar vi kom hem ikall fran en promenad sag vi att dorren till vart rum var oppen.. *Markligt* Det var slakt. Jag tog mod till mig och strackte in handen och tande lampan. Ingen dar, Ks mobil lag framme och den var inte borta sa ingen hade iallfall varit dar och snott nagot (thank god) Jag borjade ga mot badrumet, det var tand. Jag sparkade upp dorren och den stutsade rakt tillbaka som om nagon stod bakom dorren. Jag borjade skrika kastade mig mot utgangen, K var pavag in genom rummet men fick mig over sig och vi skrek bada tva hog och sprang ut ur rummet. Dar ute stog kanadensarna och var aven domlivradda.. Karoliina sprang och hamtade hjalp medan tjejerna stog kvar mig mig som hyperventlierade och hade en puls som om jag spruningt maraton! En aldre brittisk kvinna kom karoliina dragandes pa. Hon gick het coolt in i rummet samt badrummet och konstaterade att ingen var dar. Hon tittadeen extra gang innan hon lamnade oss! herregud vad radd jag var, fortf trots att hon konstaterat att ingen var dar. Vi gick och pratade med spanjoren som var helt saker pa att han last (uppenbarligen inte gubben) men men, inget var stulet sa ingen skada skedd. Han bad om ursakt och sag lite fundersam ut nar jag sa att om det hander igen kanskar jag ut honom, dessutom till la jag at han inte skulle bli forvanad om han vaknade upp utomhus, (haha) jag sag allvarlig ut sa han viste nog inte hur han skulle reagera! Han kopte oss varsin ol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0