IMORGON BÄR DET AV UT I STORA VIDA VÄRLDEN!

Nu är dagen nästan här. Imorgon bär det av ut i stora världen! Undrar hur de blir! Det är svårt att sitta här hemma i soffan och förställa sig hur de kommer att bli, för det är omöjligt! SÅ därför fokuserar jag på all min packning nu! Det är nog därför man packar dagarna precis innan, för att slippa resfebern och tänka på annat. Så istället för att freaka ur om resan och allt därtill, stressar man bara upp sig över att man inte hittar alla kläder!! Perfekt!! Lite psykologi! Självklart har jag hjälp med packningen av mina två favorit killar dexter och tussen! Jaa, de är mina två små kattungar! De följer mitt varendra steg, kollar in varända plagg jag provar och finns vid min sida hela tiden! Tyvärr kan de ju inte prata så jag får ju inga råd, men jag pratar med dom och då tittar de på mig och jag känner liksom att jag får ett svar tillbaka iallfall! Lite tankeläsning!! OJ, nu är dom på tangentbordet och promenerar! Tyvärr har de valt att sova i min ryggsäck jag ska packa allt i, så att jag gjorde rent den förra veckan spelar ingen roll nu för den är lika smutsig igen tack vare att de lekt ubåt i den! Men men, så är det att ha små hemma :P Nej, nu måste jag fokusera på packningen, ska äta lite frukost först för att få lite energi!! När mamma kommer hem ska vi färga ögonfransarna också, hoppas de blir bra!!!!!
Gaaah, Hoppas jag inte glömmer något nu!!!

 Men som mamma säger; allt går ju att köpa där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0