HALFMOONPARTY

Och sa vart det mandag! Har pa on betyder det idag att det ar halfmoon party sa det ar massa partyglada manniskor overallt. Det ar har pa kohpangan som hela moonparty grejen har sitt ursprung och de marks! Kvallens aventyr ska tydligen inte barra vara pa stranden utan aven ute i djungeln :S laskigt haha far se om vi hittar dig. Tyvarr ar de sa att de haller till i djungeln for att kunna dolja droger battre och de kanns inte sa bra, sa vi kanske bara kor beachparty!!! Man marker verkligen att detta ar en partyo for det ar fest och olika eldshower hela tiden +tt alla ar fulla hela tiden haha! Det gar fort att lara kanna alla, fyra dagar ar och vi halsar redan pa folk pa gatan overallt! Men det ar kul. Borjar dock bli manga valdigt sena kvallar sa ska om nagra dagar dra vidare..

Jag har borjat marka att karoliina kallar mig for mickan och jag svarar nar hon kallar mig det, hihiii sa jag har fatt ett nytt smeknamn :P de ar kul! spannande!! Men nar vi ar ute pa kvallarna sa brukar vi hitta pa olika identiteter, igar var vi anna och lisa 21! Alla som gissar varan alder gissar mellan 22 och 25, de ar lite kul! vi vagar inte alltid saga att vi ar 19 for da tror folk vi typ rymt hemifran, vi ar oftast de yngsta, men vi har faktiskt traffat folk som ar 18. Men de gor inget, som israelen vi traffade igar sa, det ar inte aldern utan sjalen! Och vi ar vell aldre an 19 i sjalen, annars kanske vi inte skulle kalara denna resa!!!!
var och fick mina klader tvattade idag, dock hade alla vita plagg en gul hinna over den (eftersom vattnet i thailand ar lite smutsigt) sa vissa saker maste jag kasnke slanga :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0