DYKA DYKA DYKA

Ahhh! Idag var det forsta dykardagen! Pa morgonen gick vi igenom all utrystning och sen var det plums ner i vattnet! Gjorde lite ovningar men det var superkul! Forutom ovningen dar man ska ta av sig masken under vattnet, fick typ kallsup flera ganger, men sen gick det bra. Till och med med simfotterna. Simfotterna och masken ar mina storsta problem, men jag lyckades bra med bada sa de kanns riktigt bra!! Imorgon ska vi upp i ottan och kolla lite pa dykarfilmer och sen ska vi pa eftermiddagen ut och dyka. Tva stycken dyk blir det, ar lite nervigt men har den basta lararen NAGONSIN sa de kanns lugnt!! Det bblir mycket dykarsnack nu men det ar bara for att de ar det som fuller upp mina dagar!! Det var kul at vara i vattnet med all utrustning idag, men de gick lite svart att halla balansen sa jag snurrade u\typ runt som en lite boll och forsokte halla kvar simfotterna nerat och huvudet uppat, sag typ ut som en pase sand som forsoker lokalisera up och ner. Imorgon ar det halfmoon party i Thailand, vi kommer tyvarr inte hinna till Kho-pang-nang vilket ar det ultimata partyon efter sanna fester. Men aven har pa lilla romantiska Kho Tao ska de tydligen vara riktigt drag. Eftersom vi dyker pa dagarna sa far vi egentligen inte dricka, men vi ska fraga varan instruktor om vi kan ta en dags paus, sa vi kan ga pa denna fest. Ska tydligen vara nagot utover det vanliga, och ar stort i hela Thailand!! Har varit ute och shoppat lite! Inforskaffat mig en supersnygg bikini i underbara lila! Dessutom ett par gryma flippflopp som ar i vakraste fargen rosa!!! Men sma svarta biler pa. Tyvarr funkar inte denna dator ihop med min kamera, sa jag har fortf inte kunnat lada upp nagra bilder :( Ska sno nagra fran KAroliina pa facebook eller om jag sjalv lyckas fa igang detta, sa kanske ni kan fa spana in min snygga branna (NOT) haha ar helt rooood, men de viste vi ju alla! Nu ska jag dricka en vattenmelon shake och ladda infor morgonens dyk, ska ner pa over 10 meter! Spannande!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0