SINGAPORE

Från skillnad när vi flög till Bali så gick det väldigt bra att flyga därifrån, 03.30 uppstigning. Smörjde alla in oss med äkta kokosnötsolja som vi införskaffat oss, detta för att inte förstöra alt. flagna bort brännan på planet (jag vet, men vi är tjejer och just nu är brännen de viktigaste vi har förutom pass o pengar haha) väl insmodra gick vi ner till taxin vi beställt kvällen tidigare, framme, cheka in, okej där hade vi lite problem då vi hade aldeles förmycket övervikgt och var en än gång tvugna att packa upp hela väskan vid disken och packa ur massa kilon, men de gick bra och vi lyckades ta oss hela vägen till Singapore. Så här är vi nu. Känns bra, bor hos Malins typ gudmor i deras jättefina lägenhet, annrolunda för oss som bott lite si o så senaste tiden, o vi har till o med aircon haha LYX! Hur härligt som hälst! Dessutom är singapore extremt rent så bara att vara här känner man sig ren. Eftersom vi var så trötta av resandet mitt i natten har vi knappt orkat lämna lägenheten, men imorgon ska vi upp med tuppen. Först träna på gymmet och sen ner och kolla in stan! Ska bli så hilma kul! Dessutom åker MAlins gudmor o familj till sverige imorgon så då är de bara vi och hushållerska kvar! Så nu har vi några dagar av stadsliv, som tur är har Malin typ varit överallt så hon kan guida oss på do and donts!!
Nu ska jag försöka sova lite, Malin har ställt klockan på 08.00, vi får vell se hur bra jag och KAroliina är på att gå upp en sådan tid men de ska vi nog klara! K har varit lite sjuk inatt och idag så jag hoppas hon har nya krafter!
Jag hostar och snorar fortf men känner inte mig sjuk längre vilket är bra!!
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0