ibland kanns de bra skont!

Det ar jobbigt atta vara ivag sjalv, att vara ensam i vida varlden och att hela tiden ta hand om sig sjalv. Att alltid komma ihag att ata tillrakligt med gronsaker, dricka vatten o att kopa toa papper. Att tanka pa pengar och vara vuxen nar de kommer till att fatta beslut. Att vara pa sin vakt for mysko saker och att agera ratt. Att vara utan mamma och pappa, resterande familg och alla sina underbara slakt och vanner. Men idag kan jag inte hjalpa att bara vara riktigt riktigt lycklig. Gick upp i morse, at en bannanapancake till frukost (som varje morgon, de anda gratis frukost pa hotellet som ges) sen traskade jag och Malin ner till stranden, lag dar nagra timmar och solade o lyssnade pa bra musik. Sen kom min surflarare, som for overigt tycker jag ar hans basta elev senaste manaderna (de har ar bali, folk kommer inte ihag langre tillbaka) och sa att han ville att jag skulle surfa vid fyra for de skulle vara bra vagor!  Sa vid fyra surfade jag och malin!! Sen gick vi tillbaka och motte upp Karoliina, gick hem o duschade. Sen gick vi pa sushi buffe som var saaaaaaaa gott, efter typ 20 (egentligen 30) bitar var storknade vi i soffan, matta som bomber. Och nu har vi precis komit ut fran en timmes underbar massage. Och om tva timmar mellan 11-12 ar de gratis drinkar pa skygarden for alla tjejer. jaah, ibland ar de bra underbart!! De ar ju faktiskt andra advent o vi missar hela svenska julen sa vi maste ju fa unna oss ibland :P hahaha!! Men om en vecka flyger vi till Australien och da borjar allvaret, sa vi far vell liksom passa pa nar vi kan!!! Nu maste jag forsoka hitta en butik som saljer kallt vatten, det ar strom avbrott sa alla kylar ar varma :( men kala Diquries blir gott ikvall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0