HEJDA BALI, HEJ SINGAPORE

Imorse gjorde vi de rutiner som nu blivit for sista gangen, upp, bananapancake, samma vag ner till stranden, sedan surfade vi hela dagen med varan underbara Naga!! (surfinstruktoren som nu blivit varan kara van) Underbar dag var det och det gick jattebra att surfa, det ar saaaa himla kul!! Efter de gick vi och unnade oss en hambrugare med massa pommes pa allycats (basta burgarna pa hela on) Gottgott!! Sen nu har vi varit och dragit en sista runda runt alla affarer m.m Bli inte ledsna nu men de kommer nog inte bli nagra presenter till nagon. For det forsta for att jag typ itne har nagra pengar att kopa nagot for (knappt till mig sjalv!) jag ar ju faktiskt backpacker, for de andra for att de typ inte finns nagot har som nagon skulle vilja ha. De man kan kopa pa Bali ar i princip, bintang linnen (indonesiskt ol marke) ALLA olika prylar som de dock star BALI over hela grejerna, aldeles for stora skalar och buddah huvuden som jag inte ens skulle kunna ta med om jag ville, och manliga konsorgan i tra format eller i blingade versioner. Det ar ungefar de som finns att kopa har. sen saklart konstiga strand klaningar osv men de kanns inte sa aktuellt. Dessutom har jag redan overvikgt sa de bara skirker om de (Ups!) Sa tyvarr far ni nog noja er om tva manader med att jag kommer hem och njuta av mitt sallskap, men jag har lart mig laga lite asiatisk mat, sa jag kan laga er middag! Mummmms! Nu vart jag hungrig igen! Nej nu maste jag upp och packa vaskan, ska upp Jattetidigt imorgonbitti och flyga till SINGAPORE!!! Wiii! ska bli spannande!

Sa nu tackar jag Bali for denna underbara manad jag har haft har! Har verkligen varit helt underbart, har satt sa ycket och upplevt massor! Har varit bland de roligaste tiden i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0